مدرسه شاد من

فلسفه ی ورزش

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ب.ظ

 

 

ورزش به من آموخت...

 

فرصتهای زندگیم محدود هستند...

 

مثل تعداد هر حرکت.      

 

به من آموخت...                         

 

هر چیزی بیش از حد به من آسیب میرساند ....                                 

 

مثل تعداد تکرارهای هر حرکت.      

 

آموخت که ...                                

 

هیچوقت نمیتوان گفت به آخرین

 

نقطه موفقیت رسیده ام ...                      

 

مثل وزنه هایی که میزنم هر بار میتوانم

 

سنگین تر بزنم ،،،...                       

 

به من آموخت....                          

 

توی زندگیم هر کاری را از مسیر خودش حل کنم و به فکر میانبر زدن نباشم ..... 

 

مثل دامنه حرکت هر عضله...

 

آموخت ..          

 

وقفه زیاد ما بین فعالیتها مانع نتیجه بهتر هست...     

 

مثل استراحت های بین هر ورزش...    

 

به من آموخت ...        

 

تمرکز هدف پشتکار علم و صبر

 

بایدهای یک زندگی خوب است...                    

 

یاد گرفتم...                                  

 

هیچ وقت نباید جا بزنم چون به نقطه اول بر میگردم....                                  یاد گرفتم ...

 

آهسته اما همیشه گام بر دارم ...

 

و این است فلسفه ورزش .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی